  • Data: 2004-06-01 19:47:09
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "dc" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bank BPH Bank zamierza pozostać
    > bankiem pierwszego wyboru dla zamożnych i średniozamożnych Klientów
    > indywidualnych" (vide: http://www.bph.pl/pl/o_nas/misja_banku ).

    > Pozostaję z szacunkiem i życzę powrotu do Banku z pozycją co najmniej
    > średniozamożnego klienta (obrót >10000 PLN /mies.).
    > Adam Gentler

    Drogi Adamie!

    Nie uwazasz za znamienne, ze BPH nie podaje wprost co dla nich oznacza
    klient "sredniozamozny"? Czy jest to klient zarabiajacy srednia krajowa, czy
    tez taki, ktorego stac na seryjne samochody najwyzszej klasy (bo za recznie
    klepane na indywidualne zamowienie placa juz "zamozni")? Wedlug mnie BPH sam
    nie wie, z jakich klientow chce zyc - gdyby byl konsekwentny, to uslugi
    zaczynalyby sie od poziomu personal banking, a nie od zwyklego sezamu. Wydaje
    sie, ze BPH wysyla sygnal do klientow "mniej zamoznych": owszem, mozesz zalozyc
    u nas konto, ale i tak mamy cie w dupie. A sposob, w jaki dziala sezam
    dla "szaraczkow" zdaje sie takie podejscie potwierdzac.