  • Data: 2009-07-19 18:51:49
    Temat: Re: Bessa wg Roberta Prechtera
    Od: andrew08 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Dieter , reszta ``bandy `` tez !

    Czy wizja Prechtera dalej w grze odnosnie dolca , tez prognozuje rajd
    up ??? EWI ma free week , mozna tam zobaczyc pare wykresow ,
    wrzucilbym ten dolca ale nie wiem czy to legalne .
    Jestem sklonny przyznac racje co do wizji ``ab`` . IMO dolec i euro
    powinny zrobic dewergencje i wtedy mozna dopiero zobaczyc jak to sie
    potoczy .
    A krajowe newsy medialne to az sie prosza o odwrotna korelacje , znow
    ktos gadom niezle posmarowal ,
    Czy twoja opinia Dieter odnosnie szczytu we wrzesniu i pozniejszej
    jesiennej korekty na rynkach akcji jest ta obowiazujaca ?

    Moja koslawa fantazja ponizej hehe, (linie klina zalezne od skali )
    na USD I

    http://www.bankfotek.pl/view/294949

    Odnosnie tematu numer 2
    Odnosnie tych szczepionek , poszukajcie sobie co wszczepiano ludziskom
    w USA podczas wielkiej depresji .
    A tym co sie wydaje ze tacy jak Stalin i Hitler to juz przezytek
    histori , i wszyscy bedziemy sobie zyli dlugo i szczesliwe pykajac
    sobie na gieldzie , polecam ``bardzo ciekawa ideologie`` wyrytwa na
    granicie w USA ,

    http://www.radioliberty.com/stones.htm

    http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

    Ludzie sie nie zmieniaja , tylko ich narzedzia i metody .