  • Data: 2005-11-04 19:48:00
    Temat: Re: Bezczelność w MultiBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Wójcik napisał(a):

    > No z takim chamstwem to się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi się
    > wydawało, że to klient kończy rozmowę, jak już dowie się wszystkiego,
    > czego się chciał dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że
    > się pierwszy raz spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.

    Ja mialem wplywy na konto ok 4tys/miesiac i nie chcieli ma dac debetowej
    VISA CL (o dziwo kredytowa VISE posiadam) - wymagane wplywy
    1tys/miesiac. Podobno nie mialem wystarczajacych wpywow (?!). Tyle ze do
    mnie nikt nie dzwonil, a sam sie musialem o to dowiadywac. Jest to
    beznadziejny i szajsowny bank.

    --
    pozdrawiam
    Mithos