eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezczelność w MultiBankuRe: Bezczelność w MultiBanku
  • Data: 2005-11-05 10:15:33
    Temat: Re: Bezczelność w MultiBanku
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Wójcik napisał(a):

    > No z takim chamstwem to się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi się
    > wydawało, że to klient kończy rozmowę, jak już dowie się wszystkiego,
    > czego się chciał dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że
    > się pierwszy raz spotykam...

    Wg savoir-vivre rozmowę kończy ten, kto ją zaczął. Ale o możliwościach
    odwołania się od decyzji miło byłoby zostać poinformowanym. Niemniej,
    rozumiem, że pani Cię zaskoczyła, bo przecież wystarczyło rzucić
    "przepraszam, mam pytanie".

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1