  • Data: 2010-03-12 16:03:06
    Temat: Re: Bęzie nowy bank - Ikea
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej klasycznych klopsików, doskonałej ryby, sera smażonego, pysznych
    > sałatek i ciast. Do tych hotdogów nie chce mi sie pchać przez dziki tłum.
    >
    > Przez Ciebie teraz się głodny zrobiłem ;) Alę dzięki za cynk o karcie,
    > myślałem, że te maszynki to tylko gotówkę przyjmują.

    Zupełnie zapomniałem o maszynkach! Nie pamiętam, czy przyjmują karty.
    Miałem na myśli stoiska z obsługą białkową. Dość rzadko bywam na
    Bielanach, mam dotamtąd jakieś 700 km.

    > A, jeszcze we Wrocku mają świetnego kucharza - jeszcze nie widziałem kogoś
    > podającego żarcie z tak szerokim uśmiechem.
    >
    > Zaś meble z Ikei mam i sobie chwalę. Podstawowa zasada - NIE ROZBIERAĆ PO
    > ZŁOŻENIU. Do tego monentu wszystko działa jak należy. :) I jest tanio.
    > Znajdź mi gdzieś indziej szafę trzydrzwiową za 250zł (+ koszt uchwytów).
    > Jest to rzecz jasna ordynarna płyta wiórowa z tekturą w środku + okleina,
    > ale kilka lat wytrzyma bez problemu, a tyle potrzebuję.

    Ikea ma już pewną praktykę w usługach bankowych, kiedyś usiłowali mi
    wcisnąć - dość nachalnie - kartę kredytową, "darmową". Oczywiście tylko
    w pierwszym roku.

    --
    Grzexs