  • Data: 2007-05-20 07:42:37
    Temat: Re: Bezpieczeństwo Kart Kredytowych
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafal Franczak napisał:
    > Łukasz napisał(a):

    > Kiedyś w cywilizowanych krajach działała usługa płacenia za rozmowę
    > telefoniczną wypukłą kartą kredytową. VISA Phone czy coś takiego.
    > Czy to jeszcze działa? Nie wiem.
    Tzn. że Polska również była krajem cywilizowanym przynajmniej w teorii,
    bo u nas też z Visa/Master Phone można było teoretycznie korzystać ;-)?.
    Sam serwis został wyłączony AFAIR pod koniec 2000. Niemniej jednak
    podobne usługi oczwyiście nadał istnieją np. na automatach Netii są
    naklejki z logami wszystkich 5 międzynarodowych systemów karcianych +
    Discover i access number 00 800 321 1319 (NTG - BTW to jest jedyny znany
    mi nr 00800 dostępny z Polski, który jest darmowy dla dzwoniącego - nie
    ma opłaty za 1 impuls).

    Przemek