  • Data: 2005-05-09 08:43:01
    Temat: Re: Bezpieczenstwo eKarty -- dowolne operacje banku?
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 07 May 2005 13:54:25 +0200, Maciej Pilichowski <b...@S...FM>
    wrote:

    >Nie, moja propozycja jest dosc prosta -- sklep via bank moze mi
    >sciagnac tylko tyle kasy, na jaka byla autoryzacji

    Czyli rezygnujesz z zakupów za granicą i w sklepach zagranicznych?
    Może od razu zrezygnuj z karty - będzie zdrowiej dla ciebie i dla banku.

    >Jesli mina np. 2 miesiace
    >/rzecz do ustalenia -- a nie tak jak w regulaminie, ze w ogole cisza/
    >bank z automatu odblokowuje srodki,

    Godzisz się na 2 miesięczną blokadę??? Dziękuję bardzo.

    >I to dla mnie jest zdrowe -- bo nikt nie jest w stanie dobrac sie do
    >moich pieniedzy po niewczasie,

    Jeśli coś kupiłeś - to nie są już twoje pieniądze!
    Jeśli towaru nie otrzymałeś - reklamuj, bank nie naliczy ci odsetek od debetu
    powstałego nie z twojej winy.

    >po drugie bank nie podpuszcza mnie,

    Sorry, ale karty nie są dla małych dzieci...

    --
    - Maciej Kulawik ----------------