  • Data: 2005-05-09 10:25:29
    Temat: Re: Bezpieczenstwo eKarty -- dowolne operacje banku?
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz tak mówisz. A potem pójdziesz do sklepu ze swoją wypukłą kartą i będziesz
    > się wściekać, że "za każdym razem musisz czekać na autoryzację".

    No wlasnie poszedlem sobie kilka dni temu do Reala i kupowalem na drobna kwote
    kilkunastu zlotych, wlasnie wypukla karta kredytowa visa classic mBanku. Nie
    udalo sie nia kupic, bo brak polaczenia z bankiem i nie mozna autoryzowac no i
    kupa. Pani probowala kilka razy i nic, oczywiscie juz sie kolejny klient zaczal
    wsciekac ze blokuje kolejke bo sie upieram na placenie karta, sprzedawczyni co
    prawda mu mowila ze przeciez to nie moja wina tylko sklepu, ale coz mi to dalo.
    No i co mi to dalo ze byla kredytowa, wypukla i ze oni mieli czytnik oraz ze
    kwota zakupu byla smieszszna i tak sie nie dalo kupic. Oczywiscie moglbym sie
    upierac zeby dzwonila gdzies i autoryzowala telefonicznie ale by mnie chyba
    kolejka pobila za to. Na szczescie mialem jakies drobne wiec zaplacilem w koncu
    gotowka, no ale wydawalo mi sie wczesniej ze majac wypukla kredytowke nie
    powinno byc takich problemow.
    Zelazka moze i nie mieli, ale dlaczego czytnik elektroniczny nie mogl zanotowac
    kwoty zakupu bez autoryzacji i potem nia obciazyc karty? To byla niska kwota,
    ryzyko niewielkie, kwitek i tak musialbym podpisac. Przeciez wlasnie zachwalacie
    tutaj kredytowke jaka ta co nie wymaga czekanaia na autoryzacje ?