    From: Marcin F <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczeństwo kanału telefoni komorkowej
    Date: Mon, 13 May 2002 18:29:10 +0200

    Maciej Bebenek wrote:

    > Na poziomie operatorow stopien zabezpieczenia jest identyczny, niezaleznie
    > od sieci (komorkowa analogowa - NMT, cyfrowa - GSM, stacjonarna analogowa
    > czy ISDN). Jedynym istotnym zagrozeniem jest mozliwosc podsluchania na
    > zakonczeniu - czyli lacze abonenckie (od centrali - w przypadku analogowych
    > stacjonarnych) czy drogi radiowej w przypadku analogowego NMT.

    chodzi mi wlasnie o koncowke lacza ale nie po stronie klienta
    tylko po stronie banku, wydaje sie ze bank powinen miec
    odpowiednio zabezpieczone cyfrowe linie do operatorow
    telekomunikacyjnych, ale czy
    tak jest we wszystkich przypadkach?
    podsluch na odcinku operator-bank umozliwialby przechwycenie
    danych(loginow, hasel) wielu klientow