eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczenstwo kart wysylanych pocztaRe: Bezpieczenstwo kart wysylanych poczta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo kart wysylanych poczta
    Date: Thu, 13 Mar 2003 15:50:31 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 58
    Message-ID: <b4q5s5$bd6$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <b4psje$h2m$2@atlantis.news.tpi.pl> <3...@w...pl>
    <b4pu1k$osa$3@nemesis.news.tpi.pl> <b4q1qu$14i$1@absinth.dialog.net.pl>
    <b4q438$3km$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial589.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1047567046 11686 217.30.132.81 (13 Mar 2003 14:50:46
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Mar 2003 14:50:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3663.0
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3663.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:231448
    [ ukryj nagłówki ]


    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote in message
    news:b4q438$3km$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > >>Jak to co. Uzywa danych do zakupow w internecie lub sprzedaje te dane
    > >>innym zainteresowanym.
    > >
    > > No i co dalej?
    >
    > Brakuje Ci wyobrazni? Znika kasa z konta.
    >
    > I co dalej?

    Składam reklamację.

    >
    > Nie masz kasy na koncie.
    >
    > I co dalej?

    A dlaczego, przecież to ja spłacam zadłużenie karty. Po prostu nie wpłaca
    się spornej kwoty.
    Kwota reklamowana poczeka do wyjasnienia. Jak jakiś bank żąda wpłaty spornej
    kwoty to idę do innego banku.

    >
    > Zaczynasz sie denerwowac i dzwonic na infolinie, skladac reklamacje, itd.
    >
    > I co dalej?

    A czemu mam się denerwować. Limit karty, której używam do codziennych
    zakupów jest na tyle niski, że za dużo nie poszaleją. Po prostu składam
    pisemną reklamację.

    >
    > Nawet jak jakims cudem odzyskasz kase, to stracisz czas i nerwy, a
    > bandziora i tak nie znajda, wiec przy odrobinie szczescia zalatwi Cie
    > przy nastepnej karcie.
    >
    Czemu jesteś takim pesymistą.
    Reklamacje płatności internetowe, bo pewnie o te ci chodzi, w większości
    banków są uznawane od ręki. A czy bank znajdzie sobie kogoś kto posłużył się
    kartą to już nie mój problem.



    Wiesz, co kup sobie skarpetkę.

    Podam ci numer mojej karty kredytowej i datę ważności, a ty coś kup.
    Zastanów się ile czasu będzie potrzeba, żeby cię złapać.

    Banki doskonale sobie zdają sprawę z fałszerstw na kartach kredytowych i
    mają na tel cel rezerwowane fundusze.
    Czy zdajesz sobie sprawę, że rocznie "lewych" transakcji jest na kwotę coś
    srednio 2 mld dolarów, co stanowi znikomy procent dochodów banków i
    instytucji wydającyh karty.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1