  • Data: 2008-03-18 15:39:05
    Temat: Re: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Mar, 08:30, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > Napisales, przy transakcji karta chipowa z uzyciem paska magentycznego i
    > PIN klient nie ponosi konsekwencji. Wiec poprosze dowody na te smiala teze
    Ja nie widziałem zapisów, że transakcja potwierdzona PINem jest
    niereklamowalna (a przed wprowadzeniem chipów były...)

    Natomiast wspomniana zasada przesuniecia odpowiedzialności powoduje,
    że bank nie musi sciagać kwoty od klienta gdyż koszty nieuczciwej
    transakcji poniesie sklep który nie miał czytnika chip.
    O wiele bardziej skomplikowana sprawa byłaby pewnie gdyby ktos
    podejrzał PIN a potem kartę ukradł....