  • Data: 2006-06-02 18:56:46
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kont internetowych
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Noeee <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Nawet hasła jednorazowe nie są bezpieczne ...
    > np.
    > W BMank/BreBank ... znając tylko hasło wejściowe na konto ... można bez
    > znajomości haseł jednorazowych wykonywać przelewy zdefiniowane ;) - też
    > dla mnie poważne niedociągnięcie !

    W MultiBanku od niedawna można zdefiniować przelewy, które wymagają
    potwierdzenia hasłem jednorazowym. Jakiś czas temu pisałem na ich forum
    na www że czegoś takiego brakuje - "dobry pomysł, zastanowimy się"
    no i proszę - minęły głupie 2 lata i zrobili :)

    pzdr
    Jacek

    --
    "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
    - F. Kiepski