  • Data: 2002-06-13 10:56:14
    Temat: Re: Bezpieczenstwo w mBanku
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co sie orientuje kod jest wysylany w postaci zaszyfrowanej (klucz 128
    > bit) tak wiec kod jest nie do odszyfrowania w rosadnym czasie.
    > Druga sprawa gdy masz klopoty z polaczeniem a bank anulowal by ci kody to po
    > kilku probach by ci sie skonczyly i co wtedy?

    Mam takie samo zdanie- tyle razy wywalała i wywala mi się przeglądarka po podaniu
    kodu, że
    wolę jednak mieć możliwość nie skreślania kolejnego numerka.
    Z drugiej strony do obrony przed trojanami i innymi paskudztwami czytającymi z
    klawiatury
    są firewalle i ostrożność "własna" (korzystanie z pewnych komputerów).
    Grzegorz