eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczne platnosci karta - PINRe: Bezpieczne platnosci karta - PIN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.s
    tu.neva.ru!postnews.google.com!u4g2000yqi.googlegroups.com!not-for-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczne platnosci karta - PIN
    Date: Tue, 1 Feb 2011 14:43:11 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <4...@u...googlegroups.com>
    References: <ii94i4$jnk$1@news.task.gda.pl> <ii9g5h$q89$1@news.onet.pl>
    <ii9vsu$nnh$23@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.206.42.159
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1296600191 13818 127.0.0.1 (1 Feb 2011 22:43:11 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Feb 2011 22:43:11 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u4g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=87.206.42.159;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0;
    SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729;
    Media Center PC 6.0; .NET4.0C),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:545818
    [ ukryj nagłówki ]

    On 1 Lut, 23:01, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > On 2/1/2011 11:33 AM, kashmiri wrote:
    >
    > >> >  Jest to o tyle istotne, że banki nie honoruja reklamacji transakcji
    > >> >  autoryzowanych przez PIN.
    > > Nieprawda. Banki są zobowiązane honorować reklamacje wszystkich transakcji,
    których nie autoryzował użytkownik karty (bezpośrednio lub przez nieuwagę, np.
    ujawniając PIN osobom trzecim).
    >
    > Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi.

    Zawsze tak moga powiedziec, to nie ma zadnego zwiazku w PINem. Ja mam
    np. taka sytuacje z Cyfrowym Centrum Serwisowym S.A., ktore jest
    autoryzowanym serwisem Toshiba Corporation. Powiedzieli mi, ze maja w
    d*** pisemna gwarancje. Teraz musze angazowac Rzecznika Konsumenta,
    UOKiK i pewnie pisac do CEO Toshiby. Jak nic nie zadziala to z ciezkim
    sercem bede musial zaangazowac nasz panstwowy aparat sprawiedliwosci i
    zapewne czekac cale lata na rozstrzygniecie...

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1