eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczne platnosci karta - PINRe: Bezpieczne platnosci karta - PIN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczne platnosci karta - PIN
    Date: Tue, 01 Feb 2011 16:57:11 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <iia34g$nnh$33@inews.gazeta.pl>
    References: <ii94i4$jnk$1@news.task.gda.pl> <ii9g5h$q89$1@news.onet.pl>
    <ii9vsu$nnh$23@inews.gazeta.pl>
    <4...@u...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-239-216-202.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1296601040 24305 70.239.216.202 (1 Feb 2011 22:57:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Feb 2011 22:57:20 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <4...@u...googlegroups.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:545820
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2/1/2011 4:43 PM, MK wrote:
    > On 1 Lut, 23:01, witek<w...@g...pl.invalid> wrote:
    >> On 2/1/2011 11:33 AM, kashmiri wrote:
    >>
    >>>>> Jest to o tyle istotne, że banki nie honoruja reklamacji transakcji
    >>>>> autoryzowanych przez PIN.
    >>> Nieprawda. Banki są zobowiązane honorować reklamacje wszystkich transakcji,
    których nie autoryzował użytkownik karty (bezpośrednio lub przez nieuwagę, np.
    ujawniając PIN osobom trzecim).
    >>
    >> Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi.
    >
    > Zawsze tak moga powiedziec, to nie ma zadnego zwiazku w PINem. Ja mam
    > np. taka sytuacje z Cyfrowym Centrum Serwisowym S.A., ktore jest
    > autoryzowanym serwisem Toshiba Corporation. Powiedzieli mi, ze maja w
    > d*** pisemna gwarancje. Teraz musze angazowac Rzecznika Konsumenta,
    > UOKiK i pewnie pisac do CEO Toshiby. Jak nic nie zadziala to z ciezkim
    > sercem bede musial zaangazowac nasz panstwowy aparat sprawiedliwosci i
    > zapewne czekac cale lata na rozstrzygniecie...
    >

    to tez napisalem na samym poczatku, ze to wszystko jest tyle warte ile
    chec banku do zwrotu kasy. I trzeba szukac takiego banku, ktory ma
    troszke dluzsza praktyke w kontaktach biznesowych z klientami niz bank.pl

    I przede wszystkim wyrzucic wszystkie karty, ktore wymagaja PIN do
    tansakcji innych niz wypłata gotówki z bankomatu, szczególnie jeśli bank
    choc jednym słowem zająknął sie, ze moze transakcji z PIN nie uznać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1