  • Data: 2004-11-16 21:37:16
    Temat: Re: Bezplatne KK w INGu
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > W okresie od 15 listopada 2004 r. do 31 grudnia 2004 r. ING Bank Śląski nie
    > pobiera opłaty za wydanie karty kredytowej MasterCard, karty kredytowej
    > VISA Classic oraz Złotej karty kredytowej VISA. Zwolnienie z opłaty dotyczy
    > karty głównej i dodatkowej.

    Eee tam, ja mialem kiedys te ich karte (platna i jedna z drozszych na rynku
    wtedy), ale zrezygnowalem. Wprawdzie lwica calkiem ladna i kursy walutowe
    przyzwoite (lepsze bodaj tylko w BRE i BZWBK / Lukas), ale cala reszta to dla
    mnie nieporozumienie.
    Mam na mysli zwlaszcza kompletny brak dostepu przez internet i przez telefon
    (szczatkowa mozliwosc tylko przez operatora, ustalanie salda trwajace wieki, a
    i to nieaktualne). W dzisiejszych czasach to chyba lekka przesada.