  • Data: 2014-01-19 16:35:10
    Temat: Re: Bezplatne uslugi bankowe.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Hades" 52dba2cf$0$2223$6...@n...neostrada.pl

    > Jak to nie mozna wplacic bezposrednio pieniedzy na konto oszczednosiowe?

    Nie można przelać bezpośrednio (z innego banku) na konto oszczędnosiowe.

    > W Millennium nie ma z tym problemu i taka wplata jest bez prowizji (chyba
    > zeby i to sie juz zmienilo w 2014 roku, na razie nie sprawdzalem). Nie wiem
    > jak w innych bankach, ale ja wlasnie za to lubilem Millennium ze maja duzo
    > oddzialow i wplaty na wlasne konto sa (byly) bez prowizji.

    A w innych bankach wpłaty własne konto są obciążane prowizjami?

    > Jak mi ktos mowil
    > ze za wplate na wlasne konto w jakims PKO czy BGZ (lub nawet za wpalte
    > na konto odbiorcy w jego banku) to mowilem ze to jest nienormalne. Niestety
    > i w Millennium sie to skonczylo.

    Więc jakie wpłaty są tam obciążana prowizjami?

    > To wszystko niestety nie dla mnie. Nie mam stalych dochodow a wplaty
    > na konto sluza mi wylacznie do tego zeby zrobic platnosci. Na codzien
    > stan konta jest przewaznie zerowy.

    Nie muszą to być stałe dochody. W Citi nawet nie musi to być jedna wpłata.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'