  • Data: 2014-01-21 16:24:41
    Temat: Re: Bezplatne uslugi bankowe.
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 stycznia 2014 00:12:31 UTC+1 użytkownik Hades napisał:
    > Wiem ze to troche sprzecznosc bo banki nie sa po to aby nie
    > zarabialy na swoich uslugach, ale jednak zapytam czy w 2014
    > roku mozna skorzystac z uslug ktoregos z bankow dzialajacych
    > w Polsce bez ponoszenia oplat za ich uslugi? W pewnym bowiem
    > sensie mozliwe to bylo do konca 2013 w Millennium, ale wlasnie
    > okazalo sie ze juz nie jest. Posiadajac bowiem konto internetowe
    > nie placi sie za prowadzenie konta, za przelewy, ale juz niestety
    > za wplate na owe konto zaplacic od 2014 roku juz trzeba. Da sie
    > wprawdzie zrobic beplatny przelew z konta oszczednosciowego w
> [...]

    Te przelewy to przerabiałam w PKO, gdy jeszcze nie miałam konta za zero.
    w Optimie można założyć w jednym koncie 10 podkont celowych. Czyli z PKO wypłacałam
    tylko raz w miesiącu na swoje konto ;p Za drugi musiałabym płacić 10 zł.
    W Optimie przelewy między tymi podkontami idą w czasie rzeczywistym.
    Wadą Optimy jest to, że jest tylko jedno konto zewnętrzne - powiązane.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM