  • Data: 2009-01-16 22:24:41
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo dla zwyklego czlowieka to wyglada jak sms...
    > Zreszta to jest raczej sms, tyle ze z takim naglowkiem aby tel wiedzial ze
    > to wap-push.
    > Jak by zaczeli tlumaczyc cos ludziom o wiadomosciach sieciowych, wap-push
    > to by ciezko sie rozmawialo...

    no trudno by nie mowili jezeli jest to kluczowe dla odbioru. Mam to w SE
    domyslnie wylaczone.
    Nie rozumiem takiej olewki klienta. O wymogu udania do placowki nie wspomne
    bo to kpina.

    > Choc konsultanci powinni miec w opisie Troubleshooting wytlumaczenie gdzie
    > szukac tego zeby uruchomic jak cos nie dziala.

    skoro babka potrafila powiedziec czemu mogl nie przyjsc ten sms ktory smsmem
    nie byl to czemu niby babka ktora do mnie dzwonila w celu aktywacji i
    wyslania tokena tego nie mogla zrobic?