  • Data: 2024-09-20 22:51:22
    Temat: Re: Bezpłatny blik?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2024 o 20:04, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:

    > Hmmm, ale jaki kantor, stacjonarny czy netowy?
    > U mnie w bloku kiedyś był kantor, właściciel teraz siedzi, ale nie o tym
    > miało być, tylko że była możliwość płatność kartą za walutę - ale jak
    > dopytałem to się niestety okazało że prowizja 2%.
    >
    > Kantor aliora też coś się ogłaszał że można zapłacić za walutę blikiem,

    ciepło, ciepło

    > ale tu by trzeba policzyć, czy się opłaci - no chyba że ktoś po prostu
    > chce kupić walutę, to wtedy na pewno.

    Standardowy spread to około 0,04 na EUR/USD więc niewielo to kosztuje

    > Pytanie jedynie, czy alior tego jakoś nie opisze jako "przelew na
    > telefon", a nie zwykła płatność, bo byłoby smutno.

    Leci jako płatność blik.

    > W tym to najfajniejszy był - i być może nadal jest - aion bank,
    > można było sobie kartą - również kredytową - bezprowizyjnie zasilać konto.
    > Dzięki temu nie dość, że wyrobiłem spory warunek bezpłatności dla
    > francuskiej platyny, to jeszcze dostałem punktów mamBonus na fajowy
    > odkurzacz.

    Tak samo ma/miał Revolut, niestety Citem dowalił prowizję za zasilenie
    kredytówką.
    Innymi KK można, ale bonusów już nie chcą dawać.
    Pamiętam, że z Mille wyciągałem 720 rocznie cashbacku zasilając Revoluta.

    Czekam z niecierpliwością :)

    --
    Pete