eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBgzoptima 2,5% do 24.10, max 150kRe: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Date: Wed, 20 Jul 2016 12:06:18 +0200
    Organization: AGH
    Lines: 26
    Sender: m...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <nmnier$bpj$1@news.agh.edu.pl>
    References: <a...@4...com>
    <d...@g...com>
    <nmb2u8$79f$1@node2.news.atman.pl> <nme1us$27k$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <nmiulc$tl1$1@node1.news.atman.pl>
    <578d1482$0$12553$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmkl4l$oi4$1@news.chmurka.net> <nmklc3$c5s$1@node2.news.atman.pl>
    <578ded4d$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmkrdu$hqi$1@node2.news.atman.pl>
    <578e06ba$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <578f3da5$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ccmj.fuw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1469009179 12083 193.0.81.18 (20 Jul 2016 10:06:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jul 2016 10:06:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.15) Gecko/20101027
    Fedora/3.0.10-1.fc12 Thunderbird/3.0.10
    In-Reply-To: <578f3da5$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625274
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.07.2016 11:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ee335fe2-e23a-4083-9de4-deed73623d7a@go
    oglegroups.com...
    >>>
    >
    No wiesz, 6 numerow to moze sie slusznie wydaje smieszne, ale przeciez
    >>> nie byl jedyny.
    >
    >> Na szczescie byly operator juz nie cierpi z powodu obslugiwania
    >> szesciu smiesznych kont, a nowy operator jak sie domyslam nie
    >> narzeka, ze ma nowego klienta. Wszyscy zadowoleni.
    >
    > O ile zrozumialem - to operator sie nie zmienil. Tylko zamiast
    > przedluzyc umowe zawarto nowe.
    >
    > W efekcie operator dostal mniej pieniedzy, a klient narzekal na
    > zmiane numerow. Ale byc moze wszyscy byli zadowoleni - operator, bo
    > zdobyl nowych klientow, klient - bo mniej zaplacil ...

    Jak kupowałem swój drugi telefon komórkowy (gdzieś circa 2000-2002), to
    sprzedawca w samym głównym salonie plusa sam z siebie wykonał operację
    wystawienia nowej umowy i przeniesienia starego numeru na nową kartę, bo
    tak było znacznie taniej niż kupić sam aparat, a oferty "nowy aparat dla
    starego klienta" nie mieli w ogóle.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1