    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bilonem w opornych
    Date: Mon, 2 Nov 2009 02:05:22 -0800 (PST)

    On Nov 2, 10:50 am, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Bez przesady liczba darmowych kont na rynku jest calkiem rozsadna.
    >
    > Nigdy nie rozumialem tego placzu o "haracz" banku - zawsze mozna
    > wybrac darmowe konto.
    >
    > Czy mozesz mi wskazac w jakim banku bede miec darmowe konto (nawet jak przez
    > rok bedzie tam zero!)
    > darmowe korzystanie z bankomatow nonstop (nie kilka operacji w miesiacu)
    > darmowa karta do korzystania w bankomacie - prosze wskaz mi gdzie zaloze
    > takie konto.

    Moge :) Sam mam takie 3 [w trzech roznych bankach]. :)

    > Druga sprawa nikt sie nie interesuje jaki "haracz" musi zaplacic taki
    > pracodawca za obsluge gotowkowa na ta skale.
    >
    > A ktos interesuje sie mna?

    Nie wiem - Twoj problem.

    > Dlaczego interesuje cie pracodawca i jefgo problemy z bankiem?

    Widzisz bo widze cos wiecej niz czubek swojego nosa. Jestem w stanie
    zrozumiec przedsiebiorce, ktory ponosi koszty obslugi gotowkowej
    wyplaty dla tysiecy ludzi. Koszty te sa zbedne i powinno sie je
    eliminowac. Bo ta kase ten pracodawca moze wydac na 100 innych rzecz,
    bardziej przydatnych niz obsluga kasowa. Moze wydac na opieke
    medyczna, moze wydac na ubezpieczenie, moze wydac na PPE...

    Nic latwiejszego niz pokazac zwiazkom zawodowym - sluchajcie na
    obsluge kasowa wydajemy XXXXXX zl. Jak podpiszemy uklad, ze kasa
    wszystkich idzie na konto to np. 80% tej kwoty przeznaczymy na pakiet
    medyczny.

    > Czy
    > pracodawce interesuje to jakie ty masz problemy z bankiem czy np.
    > komornikiem? Watpie.

    > Dlaczego w Polsce ludzie martwia sie o innych a nie o siebie zwlaszcza o
    > swoj portfel!

    Ale ja sie wlasnie troszcze o swoj portfel. Niczyj inny. UMCS to
    panstwowa uczelnia, finansowana z budzetu. Na ta obsluge kasowa wyplat
    wydaja moje pieniadze. Cwaniaki bez konta przerzucily koszty obslugi
    swojej wyplaty z siebie na UMCS, czyli budzet, czyli mnie i kazdego z
    nas. A ja nie mam ochoty za to placic.

    Ja tam nie mam nic przeciwko konserwatywnym osobom przywiazanym do
    gotowki - ale czemu ja mam za to placic? Niech sami placa :)