  • Data: 2009-11-02 11:46:14
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Chris pisze:

    > Jeśli mam komuś powierzać swoje pieniądze, to musze mieć z tego jakąś
    > korzyść: albo wysokie oprocentowanie, albo przynajmniej możliwość
    > zdalnego zarządzania kontem oraz płacenia przelewów.

    Zapominasz o tym, że istnieją banki posiadające dostęp do serwisu
    transakcyjnego w oddziałach.

    > Oprocentowanie w bankach jest gówniane, więc jedyną realną korzyścią
    > pozostaje dostęp elektroniczny.

    > I co miesiąc stoję w kolejce po własne pieniądze?
    > To ja dziękuję.

    A w kasach w "zakładach pracy" nie ma kolejek?

    > Mam duże kieszenie, mam walizkę, więc nie przeszkadza mi to ;)

    > Więc podaj nam listę banków, które dla osób nie posiadających dostępu do
    > internetu oferują całkowicie darmowe prowadzenie rachunku oraz darmowe
    > wypłaty.

    pierwsze z brzegu: mbank, Alior Bank. Przelewy można dokonać w
    placówkach (Alior- każda placówka ma komputer z serwisem, mbank- każdy
    mkiosk czy też CF to samo).

    --
    Michał