  • Data: 2009-11-08 23:02:15
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <NGCJm.91825$X75.24303@newsfe20.ams2>,
    "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Wszystko ci sie pokielbasilo, lacznie z tym, ze wysylasz po dwa te same
    > posty...
    Ten pierwszy scancelowalem i wyslalem drugiego, bo w pierwszym
    dostrzeglem kilka bledow.
    Zapewniam cie ze nic nie polkiebasilem, natomiast ty i owszem.
    W rachunku 'Basic Account' w Abbey, ktory jak twierdziles posiadasz,
    jest tylko karta bankomatowa 'Link', z ktorej nie mozna wyplacac srodkow
    za granica UK.
    Podalem konkretne (nomen omen) linki gdzie to jest wyraznie napisane.
    To oczywiscie tlumaczy twoje przywiazanie do gotowki i inne dziwacta.

    > Odpoczniej troche bo sie zgrzales.

    Skadze. Wlasnie wrocilem z roweru.

    Raesumujac. Jestes nie tylko oszolomem, ale i mitomanem.
    Przypominam sobie twoje zachowanie na alt.pl.emigracja napawa mnie to
    niesmakiem.

    Niniejszym wrzucam cie do KFa.

    Pa.

    TA