  • Data: 2009-11-08 21:00:22
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 18:01, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > 10 x 50 funtow to 500 funtow! Czlowieku to wiecej niz twoj mkiesieczny
    > wyplat!
    > Wyobraz sobie, ze 500 funto starcza na niezle zycie przez tydzien w
    > Barcelnie czy Madrycie.

    Stary juz Ci sie calkiem te "jukeje" na oczy rzucaja. 500 funtow to
    jest ok. 2300 zl.

    Moze juz nie masz wiekszego kontaku z Polska i rzeczywistoscia ale dla
    Twojej informacji: to jest CA srednia krajowa w naszym pieknym kraju.

    Ja rozumiem, ze sie niektorzy edukuja na filmach typu "eurotrip" gdzie
    za dolara ludzie spedzaja szalony weekend w Slowacji ale nie dajmy sie
    zwariowac 500 funtow to nie jest zadna zawrotna suma.