  • Data: 2017-10-16 19:23:42
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja nadal nie wiem co jest takiego złego w tym całym systemie.
    > Bo ilekroć jakiś spisko-węszyciel pokroju "z" przesyła podobne artykuły
    > to zapowietrza się na bardzo mglistym "TO JEST ZŁE", ale już za bardzo
    > nie potrafi konkretnie wskazać co. Wspomniany wyżej "z" mruknął coś,
    > że "DŁUG jest zły", ale poza aksjomatycznym stwierdzeniem niewiele
    > z tego wynikało.

    Nie mam czasu żeby Ci tłumaczyć. Nikt mi za to nie płaci :-)

    Generalnie chodzi o to że przedsiębiorstwa zamiast produkować i robić
    coś pożytecznego wolą spekulować najlepiej wirtulanym towarem np.
    DŁUGIEM lub przeradzać się w banki i udzielać pożyczek.
    Bo to jest łatwejszy i szybszy pieniądz.

    To prowadzi do coraz większego rozwarstwienia społeczeństwa,
    niestabilności rynków bo ci spekulanci mają w du... resztę świata i co
    chwilę do kryzysów za które płacimy wszyscy.

    Ale co ja tam drobny umysł ścisły po technikum wiem. :-)

    Podrzucam tu i ówdzie linki do tok fm. Nie żadnej faszystowskiej
    oszołomskiej stacji. Tam oprócz propagandy można się wiele dowiedzieć.
    Polecam audycję "Świat się chwieje"

    Tam są nazwiska, tytuły naukowe i specjaliści od rynku inni ...

    Tak rzucam tematy jak mnie jakiś tępogłowy wku... ;-)
    Mam robotę i kredyt do spłacenia