  • Data: 2017-10-16 23:52:32
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przedtem czym się zajmowała? Produkcją i robieniem czegoś pożytecznego? ;)
    > Czy też pośrednictwem?

    Jedna, do dziś istniejąca robiła lody.Potem lodziarnię w biuro kredytowe
    zmienili. A całkiem niezłe lody robili.

    > Agencja Ubezpieczeniowa to również firma nic nie produkująca, a obracająca
    > się w świecie finansów (z dodatkowym naciskiem na kalkulacje ryzyk).

    Pewnie. Po prostu podaje przykłady.

    > I w skali całości gospodarki, to ile to jest tych przedsiębiorstw?

    Nie mam zielonego pojęcia. Wypisałem te z naszego podwórka.

    > Pomijając już fakt, że pośrednik nieruchomości który stał się pośrednikiem
    > kredytowym, to nie jest "zmiana działalności" - to dalej pośrednictwo,
    > tylko innego towaru. Podobnie ze sprzedażą kredytów w sieciach handlowych
    > - są tylko pośrednikami.

    Trudno zagadka. Ale chyba rozumiem. Wiesz, w celu pojęcia nowej
    działalności przeważnie zakładano nowe firmy. Co do zawodów osób, to już
    kwestia osobna. Instruktor nauki jazdy zakładający biuro kredytowe już
    spełnia Twoje warunki?