  • Data: 2011-05-16 17:07:37
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią [czyli rosyjski gaz z głupków]
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 May 2011 18:18:15 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Rzeczywiste znaczące i długotrwałe przyblokowanie gazu z łupków
    > na poziomie UE może się opłacić tylko większości złożonej w większości z
    > idiotów :-)

    1. No tak, kraje które nie mają łupków mogą bez problemu zakazać ich
    wydobycia u siebie. Ja też mogę się zgodzić że ślimak to ryba, bo nie
    gustuję w ślimakach.

    2. Nie docenieasz chyba siły przekonywania polityków, którzy za jeden
    stołek w jakimś urzędzie w UE gotowi są dać dupy każdemu, kto będzie miał
    ochotę ją wziąć. (przykład: istnienie piłki nożnej i kierującej nią
    organizacji nie opłaci się nikomu przy zdrowych zmysłach a mimo to
    organizacja ta ma się dobrze i robi szmal - czyżby większość idiotów
    maczała tu palce).

    > Po za tym: W interesie Gazpromu/Rosji *jest* przesada w opisywaniu
    > zagrożeń ekologicznych wydobycia gazu z łupków tylko że gdyby robili aż
    > "z igły widły" to przecież nie byłoby to aż tak groźne jak twoje
    > "zapienienie się" sugeruje, nieprawdaż? :-)
    Hmm przyznam że nie rozumiem tego akapitu.