eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBłąd w serwisie mBankuRe: Błąd w serwisie mBanku
  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: Błąd w serwisie mBanku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.10.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l...@4...com>
    Date: Fri, 19 Mar 2004 19:17:42 +0100
    Message-ID: <73qj9y4nueek$.1w614y1a72pcw.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.245.221
    X-Trace: news.home.net.pl 1079720265 80.48.245.221 (19 Mar 2004 19:17:45 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: msprungk.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!no
    t-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:291202
    [ ukryj nagłówki ]

    Radosław Popławski napisał(a):

    > Jak ktoś bywa na forum mBanku, to może to tam sforwardować.
    >
    > Po wylogowaniu się z konta i ponownej próbie zalogowania (ale na inne konto)
    > serwis zawsze zgłasza błąd "EFT0431: Operacja już została wykonana.". Dzieje
    > się tak przy korzystaniu z Opery.

    Potwierdzam. To się dzieje tylko przy Operze niezależnie od jej wersji. Pod
    MBankiem jest tak jak napisałeś. Pod Multibankiem jest informacja o braku
    plików cookie a są akurat jak zawsze włączone. Moim zdaniem to bug Opery



    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1