  • Data: 2011-05-30 18:48:20
    Temat: Re: Blade Runner
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:5c3t9gvj26ih.zc9elqzlz5yy.dlg@40tude.net...

    > Masz rację. Uważam że to była najlepsza książka jaką czytałem. Niesamowita
    > wyobraźnia pisarza. Teraz sobie przypominam. Pamiętam też broń
    > biologiczną
    > w postaci naskórka ze świerzbem i wielką kołomyję elementarną. Persila nie
    > kojarzę i kozy też nie. Trza rzeczywiście gdzieś to zdobyć, ale nie wiem
    > czy dzisiaj ją zrozumię ;)

    spoko

    > P.s
    > Tak się tylko zastanawiam po co te biedne dzieci (i nas kiedyś) zamęczają
    > Dziadami w szkole.

    I ja podobnie. Znaczy niby wiem "po co" w sensie przesłanek, ale nie wiem
    "po co" w sensie skuteczności realizacji tych pierwszych.

    "Znają" Dziady a nie znają "Bema pamięci żałobny rapsod" w wykonaniu
    Niemena.
    A to już dla mnie niepojęte.

    http://www.youtube.com/watch?v=OAeOMVJ4ijc

    Co prawda zawsze niecierpliwie czekam, aż zacznie śpiewać :)
    Jak komus się pali to 1:19, ale mozna spokojnie od 1:00