  • 1. Data: 2011-05-29 22:55:55
    Temat: Blade Runner
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Phillip K. Dick, "Blade Runner"

    "...Kozie nie szkodzi zanieczysczony pseudopokarm.
    Jesteśmy zdania, że poważnemu miłośnikowi zwierząt koza jako INWESTYCJA
    DŁUGOTERMINOWA, ..., MOŻE PRZYNOSIĆ NADZWYCZAJNE KORZYŚCI..."

    .

  • 2. Data: 2011-05-30 05:26:12
    Temat: Re: Blade Runner
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-05-2011 o 00:55:55 skippy <m...@t...moon> napisał(a):

> [...]
    > Jesteśmy zdania, że poważnemu miłośnikowi zwierząt koza jako INWESTYCJA
    > DŁUGOTERMINOWA, ..., MOŻE PRZYNOSIĆ NADZWYCZAJNE KORZYŚCI..."

    sprostowanie : to polski przekład dodał tytuł blade runner, z powodu filmu.
    Oryginalny to Do Androids Dream of Electric Sheep?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Do_Androids_Dream_of_El
    ectric_Sheep%3F
    cytatu wyżej nie pamietam , ale za to ten dialog:
    "Is it artificial?
    Of course it is."

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 3. Data: 2011-05-30 07:35:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Do_Androids_Dream_of_El
    ectric_Sheep%3F
    > cytatu wyżej nie pamietam , ale za to ten dialog:

    tytuł jest pomieszany, książka w oryginale jak napisałeś wyżej "Do
    androids...", film nazwano "Blade Runner" polskie tłumaczenie "Łowca
    androidów", ostatnie wydanie książki po polsku "Blade runner" z podtytułem
    będącym tłumaczeniem tytułu oryginalnego "Czy androidy marzą..."

    IMO głupio wyszło to ostatnie, nie mam pojęcia dlaczego nie zostawiono
    tytułu oryginalnego albo zamiast "Blade runner" nie napisano "Łowca
    androidów"

  • 4. Data: 2011-05-30 09:23:19
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 00:55:55 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > Jesteśmy zdania, że poważnemu miłośnikowi zwierząt koza jako INWESTYCJA
    > DŁUGOTERMINOWA, ..., MOŻE PRZYNOSIĆ NADZWYCZAJNE KORZYŚCI..."

    Kogóż to moje oczy widzą. Czy już w Polsce?

    p.s.
    Odwiedziłem moją kozę i pokazałem ten cytat. Poruszyła uszami na znak
    akceptacji i zadowolenia, a potem zeżarła karteczkę. Wyrąźnie jej
    smakowało.

  • 5. Data: 2011-05-30 09:26:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Kogóż to moje oczy widzą. Czy już w Polsce?

    chwilowo

    > p.s.
    > Odwiedziłem moją kozę i pokazałem ten cytat. Poruszyła uszami na znak
    > akceptacji i zadowolenia, a potem zeżarła karteczkę. Wyrąźnie jej
    > smakowało.

    no ale co z tą długoterminową inwestycją, jeśli nie daje mleka więcej niż
    koszt utrzymania?
    przeciez perspektywa jest tylko jedna w takim przypadku:)

  • 6. Data: 2011-05-30 09:30:37
    Od: root <r...@v...pl>

    > no ale co z tą długoterminową inwestycją, jeśli nie daje mleka więcej niż
    > koszt utrzymania?
    > przeciez perspektywa jest tylko jedna w takim przypadku:)

    Eee Ty tylko o pieniądzach. A przyjaźń to nic?

  • 7. Data: 2011-05-30 10:09:11
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Eee Ty tylko o pieniądzach. A przyjaźń to nic?

    BTW przyjaźni i kóz - czytałeś w młodości "Siódme wtajemniczenie"?
    :)

  • 8. Data: 2011-05-30 11:29:50
    Od: root <r...@v...pl>

    > BTW przyjaźni i kóz - czytałeś w młodości "Siódme wtajemniczenie"?
    > :)

    Czytałem wiem że mi się podobało ale niewiele pamiętam. W szczególności
    kozy.

  • 9. Data: 2011-05-30 17:29:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Czytałem wiem że mi się podobało ale niewiele pamiętam. W szczególności
    > kozy.

    Dla mnie chyba najlepsza Niziurskiego z tych młodzieżowych.
    W ramach dziecinnienia mam zamiar sobie odświeżyć:)
    Koza była w kwaterze podziemnej i jadła wszystko, także trampki z
    podeszwami.
    No i mamy przyjaźń a raczej jej brak, może poszukiwanie.

    Aaaa no i dzieje się na Śląsku; dużo skojarzeń:)

    BTW pamiętam że mitycznym napisem był dla mnie jakis opisany poniemiecki,
    zniszczony malunek reklamowy "Persil".
    Jak wiemy w PRLu nie było Persila tylko IXI i E.

    Na tyle to było wtedy mityczne, że teraz zawsze jak widzę w sklepie "Persil"
    to mi się przypomina ta książka.
    Obłęd, kurde.
    Skutecznie wypalone jak w dobrym, poradzieckim EPROMie.

  • 10. Data: 2011-05-30 18:26:24
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 19:29:21 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > to mi się przypomina ta książka.
    > Obłęd, kurde.
    > Skutecznie wypalone jak w dobrym, poradzieckim EPROMie.

    Masz rację. Uważam że to była najlepsza książka jaką czytałem. Niesamowita
    wyobraźnia pisarza. Teraz sobie przypominam. Pamiętam też broń biologiczną
    w postaci naskórka ze świerzbem i wielką kołomyję elementarną. Persila nie
    kojarzę i kozy też nie. Trza rzeczywiście gdzieś to zdobyć, ale nie wiem
    czy dzisiaj ją zrozumię ;)

    P.s
    Tak się tylko zastanawiam po co te biedne dzieci (i nas kiedyś) zamęczają
    Dziadami w szkole.