  • Data: 2010-07-05 05:23:57
    Temat: Re: Blankiety wpłat z kodem paskowym i nie tylko
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-04 22:29, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Popieram,
    >
    > ale to utrudnia późniejsze wyjaśnianie ewentualnych niezgodności.
    > Miałem kiedyś takie coś, ktoś do mnie dzwonił, że nie zapłaciłem, ale ja
    > wiem, że zapłaciłem... ktoś mi mówił, abym przesłał potwierdzenie, a ja, że
    > przelew zlecałem przez internet a własnie nie siedzę przed internetem bo
    > jestem w sklepie, to ktoś powiedział abym zadzwonił i podal, a ja mówie, że
    > nigdzie nie będę dzwonił bo zapłaciłem niech szukają u siebie na koncie...

    "Porządni" robią tak, że wystawiając kolejny rachunek piszą Ci jaka była
    Twoja ostatnia wpłata (ogólniej: podają Ci tam Twoje saldo i wpłaty za
    ostatni miesiąc, ten, którego dotyczy rachunek) i wtedy masz jasność.
    Jeśli nie zgadza Ci się w tym momencie, to sięgasz po poprzedni rach.
    itd. W przypadku elektryki trzeba sięgnąć po poprzednie rozliczenie
    roczne :(

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy