  • Data: 2010-07-05 06:27:14
    Temat: Re: Blankiety wpłat z kodem paskowym i nie tylko
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:i0psjn$2bc$1@inews.gazeta.pl...
    > To jest akurat bzdura bo "system finansowo-księgowy" odbiorcy na oczy nie
    > widzi tego kodu bo on się nie posługuje papierowymi przelewami tylko
    > elektronicznymi danymi z banku.
    > Bank nie przekaże kodu KTR bo ten kod jest tylko odczytywany przy
    > przetwarzaniu papierka na elektroniczne dane.

    No nie zupelnie tak. System bankwy powinien przekazywać do ELIXIR właśnie
    kod KTR.
    I na podstawie tego kodu miało następować przypisanie do odpowiedniego konta
    klienta.
    Niestety to rozwiązanie nie zdobyło zainteresowania rynku (czyli banków).

    > Jest odczytywany w tym okienku do którego ty sam zanosisz papierowy
    > przelew (poczta, Moje Rachunki itp.).
    > Po odczytaniu kod jest dekodowany i do elixiru są przenoszone efekty
    > dekodowania (np. numer klienta i inne takie)

    Nic nie jest dekodowane, przekazywany jest właśnie KTR

    > Jak wynika z powyższego, jeśli nie jesteś "panienką z okienka" to kod nie
    > jest dla ciebie i nie należy go przepisywać
    > Wpsisuje się dane standardowe identyfikujące klienta (numer klienta jeśli
    > jest, albo po prostu numer konta w banku który jest przypisany do tego
    > klienta)

    Panienki z okienka miały w założeniach tylko skanować kod paskowy/wklepać
    KTR.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor