eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBledna weryfikacja telefoniczna w SyncuRe: Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu
  • Data: 2012-10-30 16:28:36
    Temat: Re: Bledna weryfikacja telefoniczna w Syncu
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dzwonila dzis do mnie Pani z synca z odpowiedzia na moja reklamacje i
    > niestety mimo ze kilka razy juz podawalem swoje dane Dzis weryfikacja
    > moich danych zostala odrzucona i nie dowiedzialem sie o wyniku reklamacji
    > jaka jest dalsza procedura Czy bank spelnil swoj obowiazek i nic mi juz
    > nie przekaze czy ewentualnie beda jeszce jakies proby nawiazania kontaktu
    > badz odpowiedz na maila lub po przez system online

    Ja miałem dzisiaj to samo. Musisz sprawdzić swoje dane w systemie i się
    zweryfikować prawidłowo to Ci powiedzą wszystko. Oni nie kumają, że adres do
    korespondencji to jest tak na prawdę Twój adres zamieszkania-to był mój
    błąd. Zadzwoniłem podałem "prawidłowo" i mi wszystko powiedzieli.
    Jeszcze długa droga przed nimi zanim będą na prawdę ok.


    --
    pozdrawiam, wromek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1