  • Data: 2013-11-19 14:17:59
    Temat: Re: Błędny adresat przelewu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 11:06:57 UTC+1 użytkownik J.F
    napisał:
    >Dyskusyjna jest sprawa czy nienalezne.

    Oczywiscie, Nowak moze odpowiedziec ze mu sie nalezaly, bo costam,
    policja rece umyje ... ale jak to wieksza kwota, to radze uzgodnic z
    doradca podatkowym :-)

    >Nowakowski przesłał na konto Nowaka pieniądze aby ten je przekazał
    >Kowalskiemu.
    >Nowak Kowalskiemu tą kase przekazał. Ale to trochę poza tematem tego
    >watku.
    >Interesuje mnie co w tej sytuacji zrobia banki nadawcy i odbiorcy.
    >Lawa twierdzi że nic i może ma rację.

    Moze. Ale jak widac nie ma, skoro w rzeczywistym przypadku banki sie
    jednak porozumialy i poprosily o zgode na cofniecie.
    Owszem - w innych bankach/przypadkach moze byc inaczej.

    >Inaczej pole do nadużyć by było:
    >Bierzesz dwóch ludków spod sklepu z piwem, zakładasz im konta, z
    >konta jednego na konto drugiego przelewasz powiedzmy 10tys celowo
    >wpisujac błedne dane odbiorcy.

    A po co tam dwoch ludkow, z kolega sie umawiasz i z zona, skoro to
    zgodne z przepisami.
    Albo nawet bez zony - chciales sobie przelac na konto oszczednosciowe.
    A wszystko przez ten nowy interfejs - wybrales na pewno siebie, konto
    pomylil sam :-P

    J.