    From: Kamil Jońca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bledny przelew... znowu
    Date: Tue, 26 Oct 2004 12:07:35 +0200

    On 2004-10-26 11:59, Jacek wrote:

    > Kamil, jak to co bym zrobil? Nie mowie o 15 zł.
    No co ? Zadzwoniłbys do niego ? Do banku ? Po prostu nie wydawał tych
    pieniędzy jako nie swoich ? Przelał z powrotem (a co, jeśli to była
    wpłata na poczcie ?)
    > Raiff wysyla co miesiąc papier z historia saldem itp.
    Owszem _co_miesiąc_, czy już miesiąc minął?
    > Chyba ten ktos widzi ze mu wpadlo od nieznajomego troche kasy! I liczy
    > ze sie nie wyda?
    Nie jestetm duchem świętym, to nie wiem, moze wybrał opcję pod tytułem
    "nie ruszam, bo nie moje, pewnie się ktoś upomni'. Był okres że ja do
    konta lokacyjnego nie zaglądałem wogóle. Bo nie spodziewałem się tam
    zastać więcej niż parę groszy.

    KJ