  • Data: 2004-10-27 10:09:53
    Temat: Re: Bledny przelew... znowu
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:
    > Ciężko. Najpierw zapewne musisz poprosić (dosłownie poprosić), aby
    > Twój bank skontaktował się z bankiem odbiorcy, a ten z kolei z
    > odbiorcą, zeby odbiorca ci zwrócił kasę. Jeśli się nie zgodzi...
    > hmm, jedyne co mi przychodzi do głowy to
    > przywłqaszczenie/bezpodstawne wzbogacenie, ale to
    > już nie jest ani łatwe, ani szybkie (jeśli wogóle wykonalne)

    W razie niepowodzenia można jeszcze "ścigać" bank w związku z wykonaniem
    dyspozycji przelewu, gdzie były niezgodne dane - tyle tylko, że wtedy nie
    wiadomo który z 2 banków szarpać, bo właściwie to bank odbiorcy powinien
    chyba "odbić" przelew z niezgodnymi danymi. Ciekawe, czy arbiter by się tym
    zajął?