eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlog PKO Banku PolskiegoRe: Blog PKO Banku Polskiego
  • Data: 2011-07-02 20:15:29
    Temat: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11-07-02 14:17, Sławek wrote:
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:
    >
    >> > Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany
    >> sposób.
    >> > Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.
    >> >
    >> > Pozdrawiam
    >> >liliputek
    >
    >> Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.
    >
    > No jak już prywatę załatwiamy to może i mnie podpowiesz...;-)
    > Jest tak:
    > Inteligo, Windows 7 Home 64bit, IE9
    >
    > Wypełniam formularz przelewu jednorazowego.
    > W momencie gdy klikam w kalendarz i zmieniam datę przelewu na przyszłą
    > WSZYSTKIE przyciski na ekranie za wyjątkiem WYCZYŚĆ stają się nieaktywne.
    > Nie mogę przelewu zatwierdzić, nie mogę użyć głównego menu, nie mogę się
    > nawet wylogować.
    > Jeżeli nie użyję zmiany daty to wszystko jest OK (akurat zlecałem w
    > sobotę na poniedziałek, więc mi rybka)
    >
    > I tak mam od kilku dni (albo dłużej i nie zauważyłem)
    >
    > Co jest?
    > Aktualizacja w Inteligo, aktualizacja Javy w kompie czy co?
    >
    > -- Sławek

    A to bedzie muialo do poniedzialku poczekac ;)


    --
    http://macierzynski.blip.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1