  • 1. Data: 2011-06-29 19:37:15
    Temat: Blog PKO Banku Polskiego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    Wystartowal blog korporacyjny PKO Banku Polskiego
    http://www.bankowymokiem.pl

    serdecznie zapraszam! :))

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 2. Data: 2011-06-29 20:13:13
    Temat: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Michał 'Amra' Macierzyński" wrote in message news: Wystartowal blog
    >korporacyjny PKO Banku Polskiego

    I tak za ZERO, BEZ GRANIC można czytać dyrektorze? Żałosne!
    I tak bym do Was nie zajrzał, a jeszcze wkurwiliście mnie dennymi reklamami.
    Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie nie
    rozmawiamy.

  • 3. Data: 2011-06-29 20:21:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-06-29 22:13, mx pisze:

    > Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie
    > nie rozmawiamy.

    A mógłbyś wypowiadać się w liczbie pojedynczej? Z góry dziękuję.

    WN

  • 4. Data: 2011-06-29 20:40:26
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A mógłbyś wypowiadać się w liczbie pojedynczej? Z góry dziękuję.

    Mógłbym. A co ubodło? Drugi z PKO?

  • 5. Data: 2011-06-29 20:55:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-06-29 22:40, mx pisze:

    > Mógłbym. A co ubodło? Drugi z PKO?

    Zdjąłeś krawat?

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2011-06-29 20:59:47
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    Witam
    Ciekawe kiedy pojawią się reklamy z Majewskim z kolejnym zerem.

    Moja propozycja - zerowa jakość obsługi

    Inteligo organizowało konkurs, od trzech miesięcy wysyłają mi gwarancję
    do telefonu. Jednak nie są w stanie sobie poradzić z tak błahą
    formalnością. Pierwsze tłumaczenie dlaczego nie dostałem w komplecie z
    telefonem gwarancji to powołanie się na regulamin, że w tym regulaminie
    nie ma mowy, że w zestawie znajduje się gwarancja a jedynie sam telefon.
    Na moje pytanie dlaczego dostałem ładowarkę i baterię skoro regulamin
    nie przywidywał tych elementów nie uzyskałem odpowiedzi. Po wielu
    rozmowach i mailach w końcu zostałem zapewniony, że gwarancja zostanie
    wysłana i następnie, że została wysłana, jednak nigdy do mnie nie
    dotarła. Nie otrzymuję również odpowiedzi na maile.
    Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób.
    Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 7. Data: 2011-06-29 21:26:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > Mógłbym. A co ubodło? Drugi z PKO?

    Nie.

    O ile o celebrytach grających w reklamach można mieć różne zdanie, o
    tyle nie wiem czego się czepiasz Michała. Jest z nami na pbb od lat,
    studiował kierunki związane z bankowością, tutaj cieszył się swoją
    magisterką, później zrobił doktorat z pogranicza PRu i e-bankowości, to
    gdzie ma pracować? Na warzywnym?

  • 8. Data: 2011-06-29 21:31:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > studiował kierunki związane z bankowością, tutaj cieszył się swoją
    > magisterką, później zrobił doktorat z pogranicza PRu i e-bankowości, to

    z niektórymi nie warto dyskutować, mają jedynie słuszne własne zdanie i
    poza tym świata nie widzą

    jak dla mnie ten blog jest ok, nie piszą go dyletanci tylko ludzie,
    którzy znają się na rzeczy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2011-06-29 21:41:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ze sprzedawczykami jak Mann, Majewski, Fronczewski, AMRA, itp. na grupie
    > nie rozmawiamy.

    zapomnieliscie, towarzyszu, o kilku: kondrat, braciak, kowalczyk, de vito,
    banderas, clease, stuhr jeden z drugim, ten od milionerow - jakkolwiek mu
    tam bylo i pewnie jeszcze paru

  • 10. Data: 2011-06-29 21:54:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > zapomnieliscie, towarzyszu, o kilku: kondrat, braciak, kowalczyk, de vito,
    > banderas, clease, stuhr jeden z drugim, ten od milionerow - jakkolwiek mu
    > tam bylo i pewnie jeszcze paru

    I Kasia Kowalska. Kasia Kowalska! :-)