    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada kwoity na KK
    Date: Thu, 13 Oct 2005 08:08:47 +0200

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 23:09:45 +0200, "MarekZ"
    <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >[...]
    >
    >Zwracam Ci uwage, ze nie jest to kwestia opisu. Obie te blokady sa w
    >rzeczywistosci ze znakiem "+". Najgorsza sytuacja moze wystapic jak na
    >przyklad dla zabawy, albo przez pomylke wbijesz maksymalna kwote
    >transakcji na przyklad 1000 zł, a nastepnie zatankujesz sobie na
    >przyklad za 100 zł. Wtedy tak de facto, przez pewien czas bedziesz
    >mial zablokowane 1900 zł z limitu karty, na skutek transakcji na 100

    Otoz to, tyle ze mnie nie musisz zwracac uwagi (za co zreszta
    dziekuje) tylko A. Surowcowi. Ja uwazalem, inicjujac ten watek, ze
    jest to sprawa conajmniej denerwujaca. W dodatku podtrzymujac
    w zlosliwy sposob "rozumowanie" p. Surowca o tym, ze klient jest
    zmartwiony, to wlasnie przypominam szanownemu Bankowi, ze strona
    informacyjna, transakcyjna, m a s l u z y c wlasnie klientowi,
    a nie przysparzac mu mniejszych czy wiekszych stresow. Krotko mowiac,
    wprowadzac go w blad dezinformujacymi w istocie informacjami. Lepiej
    w ogole nie podawac kwoty zwrotu niz podawac ja w taki sposob.

    --
    Adek