    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada na KK
    Date: Mon, 9 Jun 2008 01:01:57 -0700 (PDT)

    wiadomościnews:g296c6$hgo$1@inews.gazeta.pl...

    > /.../
    >
    > Podobno to standard w wielu hotelach na całym świecie, żeby mieć pewność, że
    > gościu zapłaci.
    >
    > k.

    Ja taka metode spotkalem w Paryzu. Roznila sie tylko tym, ze pani nic
    nie drukowala, potem nic nie darla, a blokade raczyli zdjac 2 tygodnie
    po moim powrocie - blokada wynosila 2xkoszt pobytu ok. 900 EUR, przy
    kursie 4zl wtedy, nie musze mowic, ze mnie maksymalnie wkurzyli. Na
    dodatek blokada, mimo zdjecia, a wiec braku obciazenia, weszla do
    miesiecznego limitu transakcji. Heh. SUper.