eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlue Cash - czysta fikcjaRe: Blue Cash - czysta fikcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blue Cash - czysta fikcja
    Date: Sat, 29 Aug 2009 22:34:28 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 52
    Message-ID: <h7c3cf$pqn$1@news.task.gda.pl>
    References: <h7bo6u$neu$1@news.task.gda.pl> <h7buh4$ate$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-228-145-155.gorzow.mm.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1251578063 26455 89.228.145.155 (29 Aug 2009 20:34:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Aug 2009 20:34:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:499788
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h7buh4$ate$1@inews.gazeta.pl...

    > zwrócą ci opłatę za usługę, jakim sposobem 2zł?

    1500 zł przelewałem. 1000-2000 zł kosztuje 2 pkt.

    > w skrócie napisz że chciałbyś dalej korzystać z ich usług i poproś o
    > rekompensatę, doładują ci może pare przelewów, mimo wszystko kiedyś może
    > się przydać

    Co mi po tym, jak to się nie nadaje do większych przelewów. Tym to można
    komuś 30-50 zł za zdrapkę płacić, wyobraź sobie, że przelewasz kase na
    spłatę karty kredytowej a tu sru... kasa wsiąka na koncie bluecash na jedyne
    3 dni. A rekompensatę to powinni dawać taką ile razy po 5 minut to trwało,
    bo co mi po tych ich kilku punktach jak ja na tym tyle żywej gotówki
    straciłem.

    >> telefony i 3 dni płacenia odsetek za wykorzystany limit kredytowy w
    >> mBanku(zakładając, że pieniądze pojawią się w mBanku w poniedziałek).
    > polegaj tylko na sobie, mając kredy czy kartę kredytową trzeba myśleć,
    > pamiętać o terminach, a w szczególności o weekendach, ja wolę kartę
    > spłacić tydzień wcześniej niż borykać się z takimi problemami

    Na szczęście to linia kredytowa a nie karta, ale fakt pozostaje faktem,
    że 3 dni x 16% rocznie (czy ile tam mBank teraz za linię kredytową ma) mnie
    to kosztowało, nie licząc telefonów i nerwów.
    Poza tym po cholerę ta obsługa tam siedzi? Żeby interweniować w takich
    sprawach, czy tylko po to aby przekazać informację, że pieniądze będą
    dopiero w poniedziałek? Poza tym specyfiką serwisu takiego jest to, że
    właśnie od piątku do poniedziałku powinni mieć lepszą obsługę klienta i
    serwis w pogotowiu. Bo w tygodniu to ja mam w dupie bluecash (i chyba
    większość też) i wolę sobie zwykły przelew puścić. Mniejszy koszt i
    przynajmniej żadne firemki nie potrafiące się wywiązać ze złożonej
    dyspozycji nie biorą w tym udziału.

    >> O mnie jako przyszłym kliencie mogą już zdecydowanie zapomnieć!
    > ja nigdy nikogo nie skreślam (no chyba że polbank)
    > mi bluecash raz pomogło i to za friko
    > z mbanku na inteligo, doładowanie taktaka
    > status przelewu oczekujący i coś nie rusza
    > dzwonię, coś tam sprawdzą i oddzwonią
    > gość mi dość szybko doładowanie wysłał
    > potem oni oddzwaniają że mają problemy, że jeszcze sprawdzają
    > w końcu opłatę za przelew zwrócili (wtedy jeszcze dostawało się darmowe)
    > wszyscy zadowoleni :)

    No widzisz, tylko tobie utknęło 30, 50, czy 150 zł, a mi 10x więcej i
    nikt się problemem nie zainteresował. Widocznie ten syf się do niczego
    więcej niż przelewy na kilkadziesiąt złotych nie nadaje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1