  • Data: 2009-07-30 22:20:12
    Temat: Re: BlueCash i BRE BANK S.A.
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h4sskq$vlm$1@news.interia.pl...
    > "zlotowinfo" news:h4sqpt$ipi$1@inews.gazeta.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Może Ty dobry człowieku będziesz lepiej zorientowany w temacie niż ja.
    > Przeczytałem (tak, tak, przyznaję się - pobieżnie he he) dyskusję na forum
    > i... i może jestem w błędzie ale czy ja dobrze rozumiem, że banki z grupy
    > BRE w przypadku swoich szybkich przelewów (mTransfer itp.) kasują od firm
    > które je przyjmują jakieś % od kwoty jaka wpływa na ich konto? Jeżeli tak
    > jeszcze jeden kamyczek - pytanie, do ogródka. Jak to wygląda w innych
> [...]
    mbank ma to w cenniku na stronie, chyba jako jedyny ma dość przejrzyste
    toip, nie pogmatwane dziesiątkami wariantów kont

    nie mam pojęcia jak jest w innych bankach, ale biorąc pod uwagę ceny usługi
    bluecash to za darmo, w ramach pakietu albo jakiś ryczałt
    przy płatności sms dostają ok. 40gr od sms 1,22zł
    wg. mnie smsem powinno być 2,44zł, a przelewem 1zł+ możliwość kupowania
    pakietami, np. http://www.snajper.net/help.php?id=cennik-snajper