  • Data: 2009-08-01 20:06:15
    Temat: Re: BlueCash - przelewy NIEbłyskawiczne
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:83ea979b-ff87-4a40-9da8-1a3f98d4076e@j21g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > Przelew idzie już z pomocą BlueCasha ponad 10 godzin a pieniędzy dalej
    > nie widać.
    > Kierunek PKO BP ->mBank.

    o której godzinie robiłeś przelew? jeżeli w dzień to teoretycznie powinno
    być kilkanaście minut

    nie wiem czy bluecash ma własne konto inteligo czy pkobp, czy też obydwa

    ja pomiędzy inteligo a ipko zazwyczaj po 22:00 czekam do rana
    pomiędzy inteligo poprzez quickmoney idzie 24h/dobę
    po co inteligo robi to wyszczególnienie zamiast rozpoznać swój numer
    rachunku?