  • Data: 2009-08-02 08:08:28
    Temat: Re: BlueCash - przelewy NIEbłyskawiczne
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b2c91b41-9aa1-4642-9796-f1bba154bf14@j32g2000yq
    h.googlegroups.com...
    >W sobotę, około 11.
    zjebać, czyt. reklamować

    >Bluecash ma konto w PKO BP.
    >Podczas robienia przelewu z PKOBP system transakcyjny banku pokazał,
    >że przelew idzie do PKO BP - oddział Gdańsk.
    >Poza tym przelew został zaksięgowany od razu, z datą wykonania
    przelewu.
    taki przelew powinien być w kilka minut, sądziłem że po tylu miechach lepiej
    działa - użyłem chyba z rok temu

    ja raz robiłem przelew, wydzwaniam czemu jeszcze nie ma, że jest status jako
    oczekujący lub coś podobnego, a gość do mnie pisze na gg, że dostał przelew
    i zaraz dostanę zakup