eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak danych we wtórniku BPH i co ze stałymi zleceniami? › Re: Brak danych we wtórniku BPH i co ze stałymi zleceniami?
  • Data: 2004-02-11 13:49:34
    Temat: Re: Brak danych we wtórniku BPH i co ze stałymi zleceniami?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > I dlaczego zlecenia stałe w serwisie internetowym BPH jeszcze nie działają?
    > Ani zmodyfikować, ani usunąć.

    Działają, działają. Tylko wymyślili sobie, że zleceń definiowanych przez telefon
    i w oddziale nie można zmienić przez internet. Prawda, że byle jaki klient by
    tego nie wymyślił :-)

    Tip:
    Zadzwoń na bankofon, usuń zlecenie, potem sobie zdefiniuj przez internet i
    zmieniaj do woli.

    Uwaga:
    W TOiP jest opłata za zmianę/anulowanie zlecenia, które nie było wykonane
    przynajmniej 3 razy. Nie wiem, czy dotyczy to zmian przez internet. Jakbyś coś
    wiedział, to daj znać.

    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1