  • Data: 2008-02-05 20:50:14
    Temat: Re: Brak reakcji na dyspozycje zastrzezenia
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Markus Sprungk" <m...@g...com> wrote in message
    news:16t99328s8bc8.1cxh5drtt3gh9$.dlg@40tude.net...

    > Coś jest na rzeczy. Jak kiedyś zadawałem pytania przez ich system pocztowy
    > z poziomu części transakcyjnej to miałem odpowiedź praktycznie po 2-3
    > godzinach. Ostatnio zadałem w różnych odstępach czasu dwa pytania i
    > odpowiedź dostałem po kilku dniach

    Mam podejrzenia, ze niewygodne dla nich rzeczy sa traktowane w ten sposob.
    Jak po raz 3 musialem sie upominac o to samo (wygenerowanie nowego hasla do
    sejfu) to nie bylo zadnej odpowiedzi. Poprzednie 2 razy byly nastepnego dnia
    roboczego (hehe... z zapewnieniem, ze w ciagu 2 tygodni dostane nowe haslo).
    Dopiero po 4, dosc ostrym mailu udalo sie halo wygenerowac. Oczywiscie
    problem rozwiazali polowicznie, wiec napisalem, ze jesli do konca ub.
    miesiaca nie zostanie calkowicie rozwiazany to rezygnuje ze wspolpracy.
    Jako, ze zadnej odpowiedzi nie dostalem to zlozylem dyspozycje zastrzezenia
    karty i rozwiazania umowy. Od 1 lutego zadnej reakcji. Zobaczymy jak dlugo
    to potrwa...

    MK