eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrawa dla PolCarduRe: Brawa dla PolCardu
  • Data: 2002-10-14 19:23:46
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aoe2m7$n94$1@news2.tpi.pl...

    > Przez takich klientow pozniej sprzedawcy w ogole rezygnuja z terminali.


    Obecnie mamy rynek nabywcow a nie rynek sprzedawcow, wiec to sprzedawcy
    winni zabiegac o klientow a nie na odwrot. Moze to robic na wiele sposobow -
    jak np walka o klienta cena. Jednak bardziej skutecznym sposobem walki o
    klienta sa uslugi posprzedazowe i uslugi dodane (a taka jest np mozliwosc
    wyboru sposobu platnosci). Inna sprawa jest ze skoro sprzedawca zdecydowal
    sie akceptowac karty to musial to zrobic w jakims konkretnym celu - trafic
    do pewnej grupy klientow. Jesli juz podjal taka decyzje to IMHO zrobil to
    wiedzac jakie generuje to koszty i jednoczesnie jakie moze miec zyski z tego
    tytulu.

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1