    From: "JaKi" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brawa dla PolCardu
    Date: Tue, 15 Oct 2002 23:28:55 +0200

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aodvbc$ndb$1@news.tpi.pl...

    > a ma KK za 70zl rocznie..?

    A ma KK i nie ma 10 PLN, a jak ma to 10 PLN to trzyma na wszelki wypadek. A
    ze nie jestem milosnikiem i fanem szukania bankomatow wiec gdzie tylko moge
    place kazda kwote karta aby nie musiec co kilka dni leciec po kolejne 10 PLN
    so bankomatu.

    Pragne tez zauwazyc ze karta ma byc DLA MNIE wygodnym instrumentem
    platniczym i poki co takim jest. Rownie dobrze moge latac z wypchanym
    portfelem po miescie - ale nie jest to DLA MNIE wygodne. Jesli Ty wolisz
    biegac z gotowa - Twoj wybor, ale tez nie staraj sie odbierac innym ludzia
    ich praw.

    --
    JaKi