  • Data: 2002-10-14 16:02:38
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu (odp do Dave)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:aoenlt$f5i$1@news.onet.pl...

    > Ja place SMSem...
    > 1 zl mam na wozek w supermarkecie..

    Heh, wojna w toku ;-D

    No to wyjasnie powody placenia karta:

    - Nie nosze gotowki bo jak ja mam to zazwyczaj wydaje. Wiec srednio u mnie w
    portfelu mozna wygrzebac 10 zl, nawet z ludzmi rozliczam sie bezgotowkowo.

    - Karta place wszedzie gdzie jest taka mozliwosc.

    - Niskie keoty place testowo - z ciekawosci ktory merchant bedzie na tyle
    pomyslowy ze tak jak Rossman wprowadzi <20. Dodatkowo (ale to juz zboczenie
    osoby majacej stycznosc z handlem, obserwuje kulture sprzedawcow i sposob
    obslugi klienta).

    - Jesli sklep likwiduje terminal to okrazam go szerokim lukiem (uprzedzam
    fakt ze z takiego klienta jak ja to korzysci nie ma - raz place male kwoty a
    raz duze) Zreszta z zalozenia to robie ze sklepami nie akceptujacymi
    platnosci karta.

    - do czego sluzy KK wiem doskonale, ale chyba Ty nie wiesz skoro uzywaz jej
    do platnosci powyzej ?k.

    - z regoly przy VC nie ma autoryzacji wiec sklep oszczedza te 0,35

    - a jak nie dziala terminal to tez nie placze - zawsze to zaoszczedzilem nie
    kupujac czegos ;D a jak juz jest cos super pilnego to zmieniam sklep lub
    podejmuje pieniadze z bankomatu.

    --
    JaKi

    A do wozkow mam zeton w rozmiarach 2 zl, odkad pani mi wyrwala 2 zl z wozka
    za nadgryziona bagietke bo nie chciala przyjac zaplaty za zakupy karta, bo
    stwierdzila ze min 50 PLN ;-D